dimecres, 11 de novembre del 2009

Google doc

Avui em fet la pràctica de google doc.
Primerament em buscat un tema, i em creat un document on totes anavem opinant i escrivint.
Amb el google doc, veiem com la conversa anava creixent, ja que tot el que escribiem es quedava gravat i totes veiem el mateix a la plana. El tema era. Els racons a l'aula
Després em fet una presentació amb diapositives molt xules, on hi em penjat una mica d'explicació, sobre el nostre tema i també unes imatges que em anat trobant.
Em continuat fent un formulari. Com si fos la pàgina d'una agenda de llar d'infants, però via mail, perquè "els pares" les responguessin. Un cop "els pares" responin, les dades que introduient en aquest formulari, s'anaven introduint a l'hora, en un full de càlcul, on quedaven totes les dades ben recollides
Aquest és el nostre full de càlcul

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada