dijous, 5 de novembre del 2009

Hakuna matata

Ahir, dimecres 4 de novembre, a l'hora de comunicació, a la sessió de petit grup, vam haver de llegir en veu alta un conte, una cançó, una poesia..... era igual el text que fos, mentre ens agrades i ens sentissim còmodes a l'hora de llegir.
La majoria de nosaltres vam optar per llegir contes infantil, uns més llarg que d'altres, més interessants o més originals, però tots eren molt interessants d'escoltar.
Per mi la lectura més divertida que es va fer a la nostra sessió la van protagonitzar dues companyes que van llegir un fragment de "El rey Leon" va ser molt divertit ja que hi van posar moltissima imaginació i va ser una lectura molt original.
Jo vaig llegir un conte que m'explicaven a mi quan era petita i que m'agradava molt, i vaig pensar que seria una bona idea compartir-lo amb els meus companys!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada