dilluns, 7 de desembre del 2009

Àgora


El comentari de la pel.lícula àgora va ser molt interessant, van sortir molts punts de vista diferents, moltes opinions, però una en comú: Àgora és una gran pel.lícula.
A mi em va recordar especialment a l'època en que a batxillerat estudiava llatí, ja que molts cops ens posaven pel.lícules d'aquest estil.
No em va agradar gaire, ja que no és l'estil de cinema que aniria a veure jo pel meu compte.
El que si que em va agradar va ser la manera "moderna" de ser la protagonista, per l'època en que està ubicada la projecció.
També em va recordar bastant a altres pel.lícules que he vist, situades en èpoques més modernes, però fet i fet totes expliquen el mateix, la guerra que desencadena la convivència entre religions, races o etnies.
Totes donen a conèixer que sempre hi ha hagut enfrontament i que per molt que passin els anys, sempre hi seran. Per la humanitat la fe i la creença que la seva religió, raça o etnia és superior a les altres, és molt important i per tant sempre farà el que sigui per imposar la seva superioritat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada