dijous, 17 de desembre del 2009

Reflexió sobre comunicació oral i escrita

Les classes de comunicació oral i escrita, han estat molt interessants, amb aquestes sessions em après a com ser uns bons comunicadors, com parlar bé davant del "públic" que tindrem cada dia dins a l'aula. Que és allò que MAI s'hauria de fer en un discurs i tot allò que aniria bé fer.
A alguns també ens a anat bé per fomentar la deshinibició, tot i que encara molts, avui en dia la vergonya i els nervis són molt més forts que nosaltres.
Crec que han estat sessions sencilles però que apreniem molt, potser quan sortiem pensavem que no, però al llarg dels dies, al menys jo, vaig veient que potser abans tenia " coletillas" i ara no, crec que també m'ha servit el llibre de com parlar bé en públic, reconec que per escriure no tinc cap problema, però a l'hora de fer un discurs si que en tenia, i mentre llegia el llibre, anava pensant. veus això jo no ho faig i ho hauria de fer, o bé tot el contrari, això ho faig i realment queda malament.
Sincerament aquesta era una de les assignatures que més m'agradat aquest trimestre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada