dimarts, 15 de desembre del 2009

Reflexions sobre seminari

Les sessions de seminari, han estat força interessants, tot i que també s'ha de dir, que a vegades es feia pesat al final de les sessions.
Durant el seminari em pogut parlar de les coses que ens preocupaven, em resolt molts dubtes academics, i dubtes sobre el pla educatiu al que estem immersos.
Personalment m'agradat bastant el grup que m'ha tocat el quatrimestre aquest, crec que em estat un gup benavingut, en el que es respirava "bon rotllo".
Ttot i que m'agradat el grup, crec que està molt bé el fet de canviar el grup al quatrimestre que ve, així tenim l'oportunitat de conèixer als altres companys de classe amb els quals no hi tenim gaire relació, o gens.
També crec que no he participat gaire a les sessions de seminari, ja que no sóc de participar gaire de manera espontania. Aquest és un dels aspectes que me proposat millorar al quatrimestre que ve.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada