dijous, 24 de desembre del 2009

Sintesi sobre TIC, última entrada al bloc!

Doncs bé ha arribat el dia en que s'ha de fer l'última entrada al bloc.
Per mi TIC ha servit per molt, tot i que haig de reconèixer que el primer dia pensava que no serviria per gaire, i que no aprendria gaire.
Ara la meva opinió és totalment diferent, sé fer moltes coses que abans ni se'm passaria pel cap de fer, com per exemple el mateix bloc, o bé coses tant simples com fer un power-point amb condicions...
M'agradat molt l'assignatura perquè veia que cada dia aprenia una cosa nova, o si més o menys la sabia fer, quan sortia de classe i ho probava a casa, veia que ja en sabia.
També m'ha servit per coneixer molts programes que ni sabia que existien, com L'Audacity, o el GIMP, aquests són els que més m'han agradat i els que faig servir molt sovint ara.
També he conegut noves webs i he pogut col.laborar a la wiquipedia, que m'ha servit per informar-me bé i per voler posar l'informació el més entenedor possible.
Definitivament TIC m'ha servit per a molt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada